20 Ocak 2021 Çarşamba

Hırsız A101

Hırsız A101.Salgın döneminde E-Ticaret gelişti. Ben bu hizmetlerden faydalanıyorum. Çoğunlukla sıkıntı çekmedim. ÇAYKUR’dan çay siparişi vermiştim. Üç paketini kargocu çalmıştı. Sağ olsun ÇAYKUR marka bir firma olmanın gereğini yaptı ve bana tekrar Çay gönderdi.

A101 kapıda uygulamasından daha önceleri de alışveriş yapmıştım delik bidonlu klorak göndermişlerdi. Eksik ürün olan limonu da bir gün sonra getirmişti. Bir keresin dede çok geciktirdiği için satıştan cayma hakkımı kullanmıştım. Pazartesi günü alışveriş yaptık akşam bir mesaj ürününüz teslim edilmiştir. AA ortada ürün yok. Tüketici hakem heyetine başvurduk A101 kapıda uygulaması ve çağrı merkezinden şikâyet kaydı oluşturduk. İlk defa bir hırsız marketle tanışmış oldum.

Bu gün sabah Migros’tan alış veriş yaptım hemen ürünlerim teslim edildi.

Yahu internetten telefon alanların hıyarla karşılaştığını okumuştum ama hem parayı alıp ürününüz teslim edildi deyip ürün vermeme yöntemini de yeni gördük.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder