Hırsız A101.Salgın döneminde E-Ticaret gelişti. Ben bu
hizmetlerden faydalanıyorum. Çoğunlukla sıkıntı çekmedim. ÇAYKUR’dan çay
siparişi vermiştim. Üç paketini kargocu çalmıştı. Sağ olsun ÇAYKUR marka bir
firma olmanın gereğini yaptı ve bana tekrar Çay gönderdi.
A101 kapıda uygulamasından daha önceleri de alışveriş
yapmıştım delik bidonlu klorak göndermişlerdi. Eksik ürün olan limonu da bir
gün sonra getirmişti. Bir keresin dede çok geciktirdiği için satıştan cayma
hakkımı kullanmıştım. Pazartesi günü alışveriş yaptık akşam bir mesaj ürününüz
teslim edilmiştir. AA ortada ürün yok. Tüketici hakem heyetine başvurduk A101
kapıda uygulaması ve çağrı merkezinden şikâyet kaydı oluşturduk. İlk defa bir
hırsız marketle tanışmış oldum.
Bu gün sabah Migros’tan alış veriş yaptım hemen ürünlerim
teslim edildi.
Yahu internetten telefon alanların hıyarla karşılaştığını
okumuştum ama hem parayı alıp ürününüz teslim edildi deyip ürün vermeme yöntemini
de yeni gördük.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder